Bli medlem | Sverigedemokraterna i Ale

Medlem i SD-Ale

Medlem

Klicka på bilden ovan för att komma till ansökan.
Fyll i uppgifterna i formuläret, du kan direkt betala med kort eller banköverföring.
Du kommer att få ett e-brev med en länk som du måste klicka på för att din medlemsansökan ska registreras. Du behöver en giltig e-postadress för att kunna ansöka. Saknar du e-postadress kan du istället ansöka genom att ringa till vårt partikansli 010 10 11 500.

Vill du vara med och påverka och bli medlem i Sveriges snabbaste växande parti ?
Vi välkomnar nya medlemmar till SD i Ale. Att bli medlem öppnar nya möjligheter om man vill vara med att påverka. Kanske just du är intresserad av att företräda oss i någon nämnd i kommunen ? Du som medlem bestämmer själv vad du vill ha ut av ditt medlemskap, man kan bli medlem och därigenom bara visa sitt stöd till partiet. Vi anordnar kontinuerligt medlemsmöten och självklart är man välkommen dit och vill man hjälpa till med fika eller andra interna göromål så mottages den hjälpen med största tacksamhet. Ett medlemsbevis innebär inte att man är tvungen att engagera sig i politiska frågor, det finns massor att göra utöver att föra vår politik i kommunens olika nämnder. Förutom medlemsmöten arrangerar vi torgträffar, delar ut reklam, gör gemensamma resor till arrangemang m.m.

Utbildning
DSC_0016

Alla har vi varit ”nya” i politiken och alla har vi varit nervösa att ta steget in i den politiska korridoren. Som medlem hos oss behöver man inte oroa sig ! Vi ordnar med utbildningar både lokalt i Ale och på andra orter så att man ska kunna känna sig bekväm i sin roll som fritidspolitiker, vi har lättläst material som passar alla. Det finns också alltid någon hos oss som man kan ställa sina frågor till, INGA frågor är konstiga ! Vi har lokala diskussionsforum bl.a en Facebook-grupp där vi ofta bollar idéer och hjälps åt med frågeställningar när det uppstår.
VI HJÄLPS ÅT ATT HJÄLPA !
VÄLKOMMEN SOM MEDLEM i Sveriges snart största parti !